PRIRODNA KOZMETIKA ZA NEGU KOŽE

Pomoć

Пронађите испод брзе одговоре на ваша питања.

Да ли је моја поруџбина послата?
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте проверили статус својих поруџбина.

Како да променим количине и поништим ставку у својој поруџбини?
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте видели ваше поруџбине. Затим кликните на „Промени количине/откажи поруџбине“ да бисте пронашли и уредили своју поруџбину. Имајте на уму да када поруџбина почне да се обрађује или буде послата, није могуће више уређивати.

Како да пратим своју поруџбину?
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте пратили вашу поруџбину.

Моја поруџбина никад није стигла./ Један артикл недостаје у мојој пошиљци.
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте пратили статус ваше поруџбине. Будите сигурни да су све ставке из ваше наруџбе већ испоручене. Ако су приказани бројеви поруџбине за праћење пакета проверите код пошиљаоца да би потврдили да је пакет испоручен. Ако сваки ваш пакет има статус „Испоручено“, обратите се корисничкој служби за помоћ.

Када ће стићи моја заостала поруџбина?
Заостала поруџбина је случај када одређен производ нема залиха. Испорука је могућа чим се допуне залихе траженог производа.

Како да направим налог?
1. Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта.
2. Унесите своју адресу е-поште.
3. Изаберите „Ја сам нови купац“.
Затим једноставно следите упутства да бисте довршили подешавање налога. Ваши подаци се НИКАДА не продају било којој другој компанији и потпуно су приватни.
Молимо погледајте нашу Политику приватности за више информација.

Како да уредим информације о свом налогу?
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте изменили информације о свом налогу.

Колико коштају трошкови испоруке?
Достава се аутоматски обрачунава пре подношења информација о плаћању. Једноставно додајте артикле у своју корпу и наставите на страницу за наплату где ће вам бити понуђен избор начина испоруке и њихове цене.

Заборавио сам шифру.
Кликните на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта. Испод поља за пријаву видећете везу која каже „Заборавили сте лозинку? Кликните овде“. Та веза ће Вам послати е-поруку са вашом лозинком.

Како да вратим свој производ?
Молим кликните овде за више информација о враћању артикла .

Примио сам погрешан производ.
Ако мислите да сте примили погрешан производ, обратите се корисничкој служби у року од 72 сата од пријема производа.

Која је ваша политика враћања производа?
Погледајте наше Услове и одредбе за потпуне детаље у вези са нашом политиком враћања производа.

Када ће моја поруџбина бити послата?
Молимо погледајте страницу сваког производа појединачно за више информација о доступности производа. Такође, можете да кликнете на „Мој налог/Статус поруџбине“ у горњем десном углу нашег сајта да бисте пратили статус ваше поруџбине. Добићете потврду о испоруци када се ваша поруџбина пошаље и информације о праћењу у року од 24-48 сати од отпреме поруџбине.

Како да вас контактирам?
Кликните овде за контакт информације наше компаније.

Artikl je dodat u korpu.
- 0.00 RSD