Pronađite ispod brze odgovore na vaša pitanja.
Status porudžbine
Da li je moja porudžbina poslata?
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste proverili status svojih porudžbina.
Kako da promenim količine i poništim stavku u svojoj porudžbini?
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste videli vaše porudžbine. Zatim kliknite na „Promeni količine/otkaži porudžbine“ da biste pronašli i uredili svoju porudžbinu. Imajte na umu da kada porudžbina počne da se obrađuje ili bude poslata, nije moguće više uređivati.
Kako da pratim svoju porudžbinu?
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste pratili vašu porudžbinu.
Moja porudžbina nikad nije stigla./ Jedan artikl nedostaje u mojoj pošiljci.
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste pratili status vaše porudžbine. Budite sigurni da su sve stavke iz vaše narudžbe već isporučene. Ako su prikazani brojevi porudžbine za praćenje paketa proverite kod pošiljaoca da bi potvrdili da je paket isporučen. Ako svaki vaš paket ima status „Isporučeno“, obratite se korisničkoj službi za pomoć.
Kada će stići moja zaostala porudžbina?
Zaostala porudžbina je slučaj kada određen proizvod nema zaliha. Isporuka je moguća čim se dopune zalihe traženog proizvoda.
Moj nalog
Kako da napravim nalog?
- Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta.
- Unesite svoju adresu e-pošte.
- Izaberite „Ja sam novi kupac“.
Zatim jednostavno sledite uputstva da biste dovršili podešavanje naloga. Vaši podaci se NIKADA ne prodaju bilo kojoj drugoj kompaniji i potpuno su privatni.
Molimo pogledajte našu Politiku privatnosti za više informacija.
Kako da uredim informacije o svom nalogu?
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste izmenili informacije o svom nalogu.
Koliko koštaju troškovi isporuke?
Dostava se automatski obračunava pre podnošenja informacija o plaćanju. Jednostavno dodajte artikle u svoju korpu i nastavite na stranicu za naplatu gde će vam biti ponuđen izbor načina isporuke i njihove cene.
Zaboravio sam šifru.
Kliknite na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta. Ispod polja za prijavu videćete vezu koja kaže „Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovde“. Ta veza će Vam poslati e-poruku sa vašom lozinkom.
Kako da vratim svoj proizvod?
Molim kliknite ovde za više informacija o vraćanju artikla .
Primio sam pogrešan proizvod.
Ako mislite da ste primili pogrešan proizvod, obratite se korisničkoj službi u roku od 72 sata od prijema proizvoda.
Koja je vaša politika vraćanja proizvoda?
Pogledajte naše Uslove i odredbe za potpune detalje u vezi sa našom politikom vraćanja proizvoda.
Kada će moja porudžbina biti poslata?
Molimo pogledajte stranicu svakog proizvoda pojedinačno za više informacija o dostupnosti proizvoda. Takođe, možete da kliknete na „Moj nalog/Status porudžbine“ u gornjem desnom uglu našeg sajta da biste pratili status vaše porudžbine. Dobićete potvrdu o isporuci kada se vaša porudžbina pošalje i informacije o praćenju u roku od 24-48 sati od otpreme porudžbine.
Dodatna podrška
Kako da vas kontaktiram?
Kliknite ovde za kontakt informacije naše kompanije.